اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی
سرخط خبرها

حمله انتحاری به دومین دانشگاه در افغانستان | ۶ دانشجو کشته و زخمی شدند

  • کد خبر: ۴۹۲۹۵
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
حمله انتحاری به دومین دانشگاه در افغانستان | ۶ دانشجو کشته و زخمی شدند
یک حمله انتحاری عصر امروز دوشنبه، نوزدهم آبان ماه در برابر ورودی دانشگاه تابش در استان میدان شهر افغانستان رخ داده است. دانشگاه تابش یک نهاد آموزش عالی خصوصی است که در ناحیه اول میدان‌شهر، مرکز ولایت میدان‌وردک واقع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس افغانستان وقوع انفجار در برابر یک دانشگاه خصوصی در شهر میدان‌شهر، مرکز استان میدان‌وردک را تأیید می‌کند. محمد هوفیانی، سخنگوی پلیس میدان‌وردک، می گوید در این انفجار یک تن کشته و پنج دانشجو زخمی شده‌اند.

انفجار عصر امروز دوشنبه، نوزدهم آبان ماه در برابر ورودی دانشگاه تابش در استان میدان شهر افغانستان رخ داده است. دانشگاه تابش یک نهاد آموزش عالی خصوصی است که در ناحیه اول میدان‌شهر، مرکز ولایت میدان‌وردک واقع شده است.

سخنگوی پلیس میدان‌وردک گفت که هنوز بررسی‌ها درباره نوع انفجار تکمیل نشده است. هنوز هدف این انفجار نیز از سوی پلیس اعلام نشده است و تاکنون مسئولیت این حادثه را فرد و یا گروهی بر عهده نگرفته است.

این حمله در حالی صورت می گیرد که هفته گذشته دانشگاه کابل هدف حمله مهاجمان گروه داعش قرار گرفت که در آن ۲۲ تن کشته و ۲۷ تن زخمی شدند.

منبع: شفقنا افغانستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->